Mu Forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mu Forums

Join and stay with us forever!
 
HomeHome  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie

Go down 
+6
mysliwy
MaZ_WizZ
deryk11
Darth_Maul
Blake
AragoRn
10 posters
AuthorMessage
AragoRn
Admin



Posts : 213
Join date : 2007-11-10
Age : 36
Location : Poland

No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie Empty
PostSubject: No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie   No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie Icon_minitimeTue Nov 27, 2007 11:30 am

hmm moze zacznijmy od tego od ilu lat gracie w MU online i na jakich serwerach juz graliscie

no to wyglada ze ja na pierwszy ogien zeby to troche rozruszac:P no to tak w MU gram od jakis 4-5 lat ,pierwszy serw na jakim gralem o ile sie nie myle byl x-world,inne sewery to: global,zhyper,war,soja no i dakiller obecnie,bywalem tez na jakis innych ale nie zagrzalem tam dlugo miejsca wiec nie ma co o nich pisac:P nie jest moze ich za duzo ale jak juz gralem na jakims serwie to na kilku jego edycjach lub mialem kilka podejsc tak jak np na globala^^ale jakos tam nie moge zagrzac miejsca,to chyba nie dla mnie jocolor


Last edited by on Thu Jan 03, 2008 4:41 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
https://muonline.rpg-board.net
Blake
Admin
Blake


Posts : 302
Join date : 2007-11-10
Location : Wroclaw, Poland

No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie Empty
PostSubject: Re: No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie   No to czas troszke pogadac....o MU oczywiscie Icon_minitimeTue Nov 27, 2007 2:24 pm